Jak wskazują najnowsze badania, kolor lakieru jest najbardziej nieistotnym elementem potencjalnego nabytku. Na pierwszym miejscu plasują się przede wszystkim pieniądze. Dalej, kobiety częściej wybierają SUV-y i Crossovery. Jakie inne wnioski możemy wyciągnąć z badania platformy Carsmile?
Posiłkując się danymi badania przeprowadzonego przez platformę Carsmile możemy stwierdzić, że najbardziej istotny jest koszt miesięcznego utrzymania czterech kółek. Jak komentuje Michał Knitter, wiceprezes Carsmile – Auto musi mieścić się w założonym budżecie, również jeśli chodzi o koszt paliwa. Musi być bezawaryjne i bezpieczne. Nie ma znaczenia, jaka to marka czy model.
Najpopularniejszym rozwiązaniem finansowym wśród płci pięknej jest wynajem (42%), z kolei najmniej – leasing (16%). Jeśli zaś chodzi o zakup za gotówkę lub kredyt jest to analogicznie – 23% i 19%.
Poza preferencjami finansowymi, aż 8 na 10 kobiet biorących udział w badaniu wybrałoby SUV-a lub Crossovera. Główną przyczyną wydaje się być poczucie większego bezpieczeństwa i widoczności na drodze.
(Photo by Matthew Henry on Unsplash)